söndag 11 september 2011

Jag överlevde!

...nyduschad och med inpackning i håret. Maken hade fixat ägg, bacon och sallad tills jag kom hem så här sitter jag och mumsar och läser bloggar.
I morgon väntar nya spännande utmaningar på jobbet, jag var länge tveksam men nu tror jag att jag har bestämt mig.....jag ska driva projektet i land...det som jag jobbade så hårt på i våras men som sedan lades det på  is av olika anledningar. Efter allt jobb jag lagt ner sa det bara POFF och jag kände mig som ett punkterat däck.....men nu fyller vi på med ny luft och rullar vidare!

/P

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad kul att du hittade till min blogg.
    Jag håller med om att våra hundar är lika,så kul.
    Skrattade åt Bridget Jones kommentaren, älskar den filmen.
    Lycka till med projektet.
    Kram från Bodil från andra sidan plurret.

    SvaraRadera