tisdag 22 juli 2014

Ibland tar helt enkelt inspiration och lust slut. Jag startade min första hemsida (innan bloggarna fanns) 2002 i samband med att vi skaffade vår hund.
När sedan bloggverktyget kom till började jag att använda det, om än något sporadiskt.

I februari 2014 fick vår älskade schnauzer Lowa somna in efter en kort tids sjukdom.
Ett stort svart hål uppenbarade sig i våra bröst. På min 50-årsdag den 25 mars bestämde Miche och jag att vi skulle skaffa en ny hund.

Den 11 juli hämtade vi hem vår älskade lilla Norah från Trolljäntans Kennel i Strängnäs.
Därmed börjar ett nytt kapitel i denna historia och därmed en ny blogg som ni är välkomna att besöka om ni har lust.
Det betyder att bloggen "Pryllan & Co" kommer att upphöra och istället är ni välkomna att besöka oss på "Norah & jag"
Här kommer jag att följa Norahs första år men här ventileras annat smått och gott.

Välkomna!/Annika